O firmie

Jakość

Produkty Mölnlycke Health Care cieszą się uznaniem na całym świecie ze względu na swoje bezpieczeństwo, zgodność ze standardami rynku medycznego, łatwość stosowania, niezawodność i skuteczność – uznanie to zyskujemy dzięki naszej pasji do jakości i odpowiedzialności za produkt.
Nieustannie dążymy do ulepszania naszych rozwiązań, aby zawsze spełniały, a nawet przewyższały oczekiwania zarówno naszych klientów, jak i pacjentów, którzy stosują nasze produkty. Nasze rozwiązania spełniają również wymagania stawiane przez organy nadzoru w krajach, w których prowadzimy działalność.

System zarządzania jakością

Stosujemy rygorystyczny system zarządzania jakością oparty na procesach. Dzięki temu systemowi możemy zapewnić stały, wysoki poziom jakości naszych produktów w całym łańcuchu dostaw. W obszarze zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego stosujemy aktywne protokoły wewnętrzne. Dopełnieniem procesów globalnych jest lokalny system kontroli jakości funkcjonujący we wszystkich naszych ośrodkach, a także pracownicy, którzy są odpowiedzialni za zarządzanie jakością i zgodność z prawem lokalnym.

Wyznaczamy szczegółowe standardy jakości obowiązujące naszych dostawców, definiując nasze oczekiwania odnośnie terminów realizacji, specyfikacji technicznych oraz jakości. Korzystamy z systemu Zarządzania skutecznością dostawców, aby monitorować, ulepszać i kontrolować działania naszych dostawców. Prowadzimy również regularne audyty u naszych dostawców.

Certyfikaty i rejestracje

Nasza firma posiada szereg rejestracji oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z systemem zarządzania jakością, w tym ISO 9001, ISO 13485 oraz zgodność z wymaganiami Dyrektywy o wyrobach medycznych. Regularnie poddawani jesteśmy audytom prowadzonym przez naszą jednostkę notyfikowaną (BSI) oraz organy nadzoru na rynkach na całym świecie.

Kodeks postępowania

Stosujemy globalny Kodeks postępowania, określający wysokie standardy etyczne, których przestrzegania oczekujemy od wszystkich naszych pracowników. Posiadamy również Standardy dla dostawców, które definiują nasze oczekiwania wobec tej grupy partnerów pod kątem przestrzegania praw człowieka, poszanowania środowiska naturalnego oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.


Pani Ooi, Kierownik ds. integralności produktu (Product Integrity Manager) w Malezji podchodzi bardzo precyzyjnie i skrupulatnie do jakości naszych wyrobów. Jej praca polega na zagwarantowaniu, że każda rękawica chirurgiczna Biogel®  zostanie poddana testom na obecność dziur, za pomocą metody inflacji powietrzem. Dzięki ludziom takim jak Pani Ooi, Mölnlycke wyznacza wysokie standardy w zakresie ochrony rękawic chirurgicznych. Zobacz Panią Ooi w akcji.

Code of conduct

As an international company, we have a particular duty to respect, promote, and comply with the principles of ethical and social responsibility associated with human rights, the workplace, and working conditions, not to discriminate, to maintain... Read about our code of conduct.

Kontakt

Aby skontaktować się z siedzibą główną lub lokalnym biurem, prosimy o zapoznanie się z wykazem kontaków.

W celu zgłoszenia działania niepożądanego lub reklamacji produktu, prosimy o  wypełnienie formularza Zgłaszanie działań niepożądanych.

 


 

Mölnlycke Health Care
Polska Sp. z o.o.
Siedziba firmy
ul. Zwycięstwa 17a
15-703 Białystok

Tel +48 85 652 77 77
Fax +48 85 652 19 49
Email biuro@molnlycke.com 


Biuro Handlowe
Ul. Przasnyska 6B (Wejście C, II piętro)
01-756 Warszawa
Tel. +48 22 350 52 80
Fax. +48 22 350 52 81

 


 

Skontaktuj się z nami