W jaki sposób szpitale mogłyby nadążyć za rosnącą presją lub poradzić sobie z rosnącymi niedoborami personelu, skoro wykwalifikowane i wykształcone pielęgniarki w dalszym ciągu zajmują się rozpakowywaniem zamawianego asortymentu, zamiast opiekować się pacjentami? Nadszedł czas by zacząć eliminować działania, które nie przynoszą żadnych korzyści na sali operacyjnej oraz wokół niej i zrobić miejsce na to, co naprawdę ważne.

9 na 10 ankietowanych pielęgniarek potwierdziło, że ze względu na brak czasu, były zmuszone zrezygnować z jednej lub więcej niezbędnych czynności opiekuńczych¹.
Dowiedz się gdzie i w jakim stopniu, zasoby ludzkie są zwykle marnowane na czynności mniej istotne w trakcie i po zabiegach chirurgicznych.
Zacznij już dziś
Wyeliminujmy działania nieprzynoszące wartości dodanej i zróbmy miejsce na to, co ważne. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem Mölnlycke już dziś, aby dowiedzieć się, co Twój szpital może zyskać dzięki programowi Mölnlycke OR Efficiency Partnership i jak zacząć.
Wszelkie dane dotyczące prywatności będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności (dostępną w sekcji Zasady).
Referencje
- Ref: Ball JE, Murrells T, Rafferty AM, et al. ‘Care left undone’ during nursing shifts: associations with workload and perceived quality of care. BMJ Qual Saf [Internet]. 2014 Feb 1;23(2):116–25. Available from: https://qualitysafety.bmj.com/content/23/2/116